.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در اتاق بازرگانی مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران از تشکیل سیستم ویدئو کنفرانس در این اتاق به منظور کاهش سفرها و هزینه های بازرگانی تجار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، موسی وفائیان صبح دوشنبه در نشست خبری با رسانه های گروهی مازندران در محل اتاق واقع در ساری افزود: پایان سال جاری نمایشگاه اختصاصی در یکی از کشورهای مورد توافق و همسایه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: پذیرش هیئت های خارجی و اعزام هیئت اقتصادی به خارج از کشور با هدف جذب بازارهای صادراتی کالاهای ایرانی، برنامه ریزی برای تقویت و توسعه تجارت الکترونیک، تقویت و توسعه ظرفیت های تجاری استان، برگزاری همایش روز ملی صادرات از اهم برنامه های مهم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران در سال جاری است.

به گفته وفائیان، دعوت از سفرای کشورهای آلمان، فرانسه، چین و روسیه به مازندران، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و تحقیقاتی برای اعضاء اتاق، پیگیری در اجرای اصل 44 قانون اساسی، گسترش روابط با اتاق های سایر کشورها، اطلاع رسانی از بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آئین نامه به عنوان استراتژی های اساسی و کاربردی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران در امسال است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن مازندران با اشاره به ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان، صاحبان صنایع ، معادن و کشاورزی در اجرای قوانین مربوطه و مقررات جاری مملکتی بر ضرورت ارائه مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشور در حوزه های بازرگانی، صنعتی و معدنی با قوای سه گانه تاکید کرد.

وی یاد آور شد: اتاق مازندران دارای 7 کمیسیون فعال در حوزه بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن، حل اختلاف و داوری، نمایشگاهی، انفورماتیک و تجارت الکترونیک و تجارت جهانی است و دارای هزار و 60 عضور فعال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.